~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 19, 2011

~NAJWAN 7 MonTh~

yeeeaayyy!!! najwan da 7 bulan ari neh..sgt soookaaaa...alhamdulillah.... rs cm kejap je anak mama da besar kn...rs cm baru je lepas ngndungkan die...hehehehee...



btw..ant. perkembangan najwan now :


~da mule nk merangkak...tp lil bit slow lagik laaa...semangat ko...ce ko letak someting2 depan die..laju je nk g amik kan!! nk2 kalo tgk plastikk..lagik la soka die sbb ade bunyi2 plastik tu kan..hahahha....ngn plastik pon ko ble nk main kan najwan!!! siap kejar2 lagik plastik tu kalo terbang melayang...hik!


~suke tau nangis jerit xkua air mate bile aku ke dapur..toilet (nk ehem2 pon xsonang haku!!) die pny jerit cm kene cubit kan?!! hahahaha....pastu lari2 la aku mendapatkan die..br la nk sengih2..ish!! geram rs cm nk geget die!! hahah..motippp??? die takot tnggl sorang....hohohoooo...ape la boboy mama nih!! kalo gegurl xpela takot..;)


~ tdo mmg xhengat la die pny lasak kannnnnn!!! 360degree ok die pny pusing..jap2 ade kat celah ketiak abah die..jap2 kat blakang aku...hahahah..soka2 die jer...bantal n selimut da confirm2 la kan berterabur die buat...kdg2 kat kaki aku/abah die pon jadi..elok je seketul tdo nyer!! melintang la die tdo..mcm2 gaye la..meniarap la..lasak gile ok die tdo!!!


~ da pndi mengemas...(ni le wat mama jadik garang tau!!!) berdentum2 laci rak tv aku die tarik!! pastu gigih plk nk wat lagi bile aku tarik die..kedepan blk!!! boleh?!!! hihiii...siap kerut2 muke tuh!! hahaha..lawak aku tgk kekadang!! pastu kaaaannnnnnnnn....remote tv umh we ol die kasik tercabut satu button(yg button utk volume tuh)...da la punat die tu cm getah kan...terus tekoyak...melopong je da...waaaa..najwan neh geget tangan nkkkkkkkk???!!!


~ suke naik walker die...wane oren..so die kalo tgk walker cm beriya2 nk naik..hahahaaa..mcm2 bunyik la die tekan kan..pastu da bole gerakkan sendiri walker die...suke la tuh!!! ikut aku g dapur la..ke bilik la...tp dlm suke2 aku tgk2 gak la die dlm walker tu kan...kang jatuh sp nk jawaaaabbbbb????!!! jawab sendri!! hik!!


~ soka tahan mate nk tdoooooooooooooo!!!! wohOooooo...mencabarrrrr!! bile da ngntuk mate da stim pon die ble nk maik lagik...ish!!! xphm aku najwan nih..aku kalo ngntok kasik tdo sudaaa....hahahaha....mule aku pok2 pon die xmo..masuk buai pon xmo...las2 bia die main..aku g tdo..abah die yg tggu n tdo kan die!!! wakakakakakaa...kejam gile mak ko najwan!! mule la dialog "abah tdo kan najwan ek..mama penat la..ngntok sgt da nih" kahkahkahkah2!!!! syg abah sgt2!!! heheheheee...tau2 je najwan da ade kat sebelah bile nk nyusu...suke!! hiks!!!


~ suke tau tarik2 playmate dier..yg ABC tuh..abis tercabut2 huruf2 tuh...sepah2 owh jadiknyer...lantak ko le najwan..janji xnangis..kalo balik keje aku letak die kat playmate tuh..pastu bie je la die main..bile nk susu mule la jerit2..malu tau jiran sebelah dgr!! wahahahaa...


~ kalo da boring mainnnn...pusing2 1 umh...mule la nk dokong2 tau...wohOoooo...ape lagik melayan la aku kerenah die ( satu keje pon xle wat..hadap je la die)...nk x nk..dokong la kan..pastu aku gomol2 die smpi die marahh!! hahhaha..soka!!! nk dokong sgt kannn..hahhaaa...



eemmm..tu je kot yg aku ingt stakat nih...later will update hokey!!! hihiiii...

btw!!! semoga keluarga kami kekal bahagia n dimurahkan rezeki hendakNya...

~si comel kami~




mMuaaHh : aNeem

No comments:

Post a Comment