~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, January 10, 2011

~anta najwan kat umh babysitter~

emm..ari nih 1st day anta najwan kat umh babysitter tau...wohOoooo...sgt neves ok!!
aku plk yg neves lelebey kn?!!! tatattooooottt!!!

SBB!!!!

najwan da pandai kenal org skng tau!! ari tu pon ms we all duk ampang pastu blk selayang kan..die boleh bantai menangis xhengat dunia pny bile tgk nenek ngn atuk die...!!! cm kene pukol tu u ols!!! mencabar ok!!! kalo dr jauh ko panggil2 la die..compom tenyum2 tomei2!! ce amiiiikkk!! haaa..mule la cebik2 merah2 mate..kening..idung...haissshh!!! sabo je la aku...
so, me n hubby da decide nk stay kat putrajaya kan...tu yg gigih cr pengasuh..dlm ati pny la isau..ok ke kalo org lain yg jage???nanges ke anak aku nnt???eisshh!!mcm2 la aku pikir..tu la rpnyer hati seorng ibu kan..sgt risau kan anak die dlm ape jg keadaan..patutla mak aku dulu isau ke kalo aku g memane..nk2 kalo kua merayap!!! mampos blk umh kene leter!!! kah2!!!! hhaaaaa...skng baru ko tau aneeemmmm!!!!

ok2..berbalik pd cite asal!! hik!! bbsitter ni pon ade org yg carikkan..of coz la org yg aku kenal kan..tu yg cm okla..y not kite try kan g umh bbsitter tu n discuss sume2 las week...then tgk sume ok...akak tu pon agak berumur n ade anak 7 org!! rmi kn??!!! sure bnyk pengalaman jg baby...hahaha..dlm kepale otak aku la tu berpikir!! lagi pon skng nih die juz jage sorng je budak tu pon da umur dekat 2 tahun..plus najwan 2 org laa...tu yg aku ok jugak la nk anta kan...tp dlm ati still risau..maklumla 1st time beb anta anak kat umh bbsitter!!! mcm2 dlm kpale otak aku ni pikir!!! isshhh!!! xsuke2!!!

pagi tadi..anta najwan ngn hubby g umh bbsitter tuh..die mamai2 je ms dukong tuh..hehehe...cian...smpi jer..akak tu amik die, pastu we ols babai2 die, die sengih2 jer...tomei anak mama!!! pastu aku tarik hubby jom bla!! takot die stat nanges!!! nnt aku yg xjd g keje!!!! waaaaaa...hubby coti ari nih standby kat umh takot ape2 hal wat nyer die nanges xbenti seharian...xke gilo koooo!!! akak tu kate kalo die nangis xbenti seharian die call...then die coba jg seminggu...Ya Allah...permudahkanlah urusan aku..urusan kami sekeluarga..mudah2an najwan serasi ngn akak tuh!!! aku yg takooooottttt.....aku terpakse keje ari nih sbb ade benda nk kene settle..tp td lunch aku blk...ingt nk g tgk..tp hubby kate xyahla..nnt kang najwan tgk muke mama ngn abah die nih lagik la nanges kang!!!! naya!!! hehehehe..so, aku juz call akak tuh...dia kate pg tadi najwan berak then akak tu basuh die nanges mengamok...then skang die da tdo!!!! fuuhhhh!! isau aku!!!

*ape la aku nih..isau xtentu pasal...hehehe..besela kan budak kalo nk biase ngn org mau amik masa 2-3 ari kan?!!! najwan nk kenal org kene 2 ari!!! caiyoookkk aneeeeeemmmmm!!!!

mudah2an bbsitter tu jg anak aku dengan baikkkkk...

mMuaaHh : aNeem

No comments:

Post a Comment