~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, June 22, 2011

HEPY '1st' BESDAY MUHAMMAD ZAHIRUL NAJWAN & ALSO HEPY FATHERS DAY TO MY HUBBY

19 Jun 2011 - yeaaaayyyy!!! da satu taun ma anak saye...suke2!! alhamdulillah...kejap nye masa berlalu..da setahun rupenyer saye melahirkan die....insan yg menambahkan kebahagian dlm rumahtangga aku dan suami...sgt comel keletah die..hik2!!! skng neh najwan la org yg tukang sambut abah die balik keje..hihi...soooo comel..dgr je org bukak pintu die da kedepan dulu da..xsempat aku nk jln dulu..hik2!! pastu mesti peluk2...penat n stress bekerja pon ilang begitu saje...n aku pulak ari2 amik die around kul 4.50pm gtu (aku blk 4.30pm) kat umah pengasuh yg die panggil 'mak' n for sure bile nmpk aku kat pintu je die da hegeh2 dtg kat aku smbil senyum2...gembire je ati nih tgk die..penghibur dlm keluarga kami...najwan mucuk acam...hehehe...


so, sempena 1st beday die kan..aku n hubby decide nk celebrate la ckit kan..n panggil family aku n hubby n olso kawan2 kitorang...btw thanx to yg dtg tau...hepi sgt korang dtg meraikan putera comel kami..heheh;) dannnnnn...sempena ari beday die neh jugak najawan telah membuat perangai di pagi ari xbagi aku wat keje ape pon..die suh aku melekat je ngn die..(mentang2 r beday die kan..aku bg can r..huhu..sabo je la aku) pastu nenek die rase badan die smbil suap die makan..mcm deda nk demam..n aku amik termometer sah2 la demam nyer..37.8 degree..patoot ponnnnn nk menempek jer...cian najwan demam mase ari beday die..tapiiiiiiiiii!!!! even die demam pon die tatap cargas n xmo tdo!!!! anak aku kan king of tahan mataaaa!!! geram mak noks!!! haish la....aku tdo kan die xmo gak...masuk buaian pon xmo gak...lalu bermain la najwan dgn kwn2 die yg lain...paling aku riso die tepuk muke anak org je..bukan ape..anak aku ni main die kasar ckit..huhuuu...



so event stat around after zuhur smpila ke maghrib...alhamdulillah rmi jugak yg dtg...aku celeb beday najwan nih pon bukan ape..sbb kitorng xde wat housewarming kan ms masuk umh dulu..tu yg pakej je laaaa..hahahaa...bole kaaannnnnnn..kire aci ek...;)


xlupe jugak hepy fathers day to my hubby n kire pakej jugak celeb sm2 ngn najwan nye beday..thanx to be my superhero in my heart n my life...sayang sgt2 kat abah...n thanx for being a wonderfull 'abah' to our son..da la najwan mmg sebijik seketul ikot perangai abah die...hahahaa..



so layan picca okeh!!!




BEDAY BOY



MMUAAHHH...CIUMAN KASIH SYG DR MAMA & ABAH




'1ST' KEK FOR MY LIL PRINCE~MOIST CHOC CAKE~



PICCA WAWAN ON THE CAKE!! YUMMYYY!!



ANAK MANJA ABAH



NAJWAN XMO TDO ON HIS BEDAY



OLO OMEI2 MAMA





TIUP LILIN 2 GETHER2...




CANTEK X WALL UMH SAYEP 4 NAJWAN BEDAY??? HIHII...



AUNTIE2 GEDIKS!! HIK!



IN HOME


OUTER HOME



mMuaaHh : aNeem

No comments:

Post a Comment