~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, December 10, 2010

~sUamiKu syGku~

Ya Allah aku bersyukur atas kurniaan jodohku ini...dengan insan yg bernama suami juga bapa kepada anakku..panjangkanlah jodoh kami...aminnn...

well..n3 nih bukanla nk memuji suami sgt2 kan...tp ckiiiittttt laaaa....hehehehe

after we got baby nih..syukur suami bnyk membantu dlm urusan family we ols..ilang ckit rs penat aku bile menguruskan lil prince aku yg comey lote itew!!! heheh..antara perkare2 yg xkusangka akan die wat (kire cm sgt terkezut la kn skang nih hik2!! geli!!)

  1. tuka pampers najwan..(xkire la anak berak ker...tgh2 mlm ke bile pampers da berat..suamiku also bkn penggeli yer..xmcm setngh2 laki tu geli la tgk berak *hello!!! berak anak sendri pon ko nk geli kerrrrr??!!! buat anak pndai plk kan!!!* ish!! emo pule ku di cni!! wakakakaa)
  2. mandikan najwan..pkikn baju ( sgt x kekok ok!! aku pon mule2 dulu terkial2..bunguks sungguh!!)
  3. kalo anak nangis suamila tukang pujuk...heheheh...kalo ngn mama die lagik cm nk manje lebey so lagik kuat sore die!!! hadoiii..ce bagi kat abah die..senyap tros...
  4. kalo nk tdo pon najwan lebey cepat tdo bile abah die yg tepok!!! pok2!!! hahaha..kalo ngn mama siap nk senyum2 bagai....nk2 kalo da lewat malam kn...menguji keimanan weeeyyyyyy..lagik2 esoknyer nk keje...hambikla ko dictu kan!!! aku pon dengan laju2 akan mengejutkan abah die kalo abah die da tdo..tapikan..abah die xpnah pon merungut tau jage najwan..sekali pon xpnah aku dengar dr mulot die..setia die jg anak die..alhamdulillah....(yg salu bersilat ngn najwan mama die la!!! hahahhaaaa...(maybe aku kurang sabar kot!!! dan aku skang telah slow2 belajar utk bersabar spy sgt2 sabar di masa akan dtg..hiks!!)
  5. bole harapla kalo suh jg anak while aku nk kemane2 kan...elok je najwan duk main ngn abah die..heheheh..kalo mama ske gomol2 die pastu die jerit2!! rimas kot!! wakakkaa..suke2!! (abh salu marah ma wat gtu!! hiks!! tp i soookaaa....la syg!! mmuah2 kt abah!!)
  6. segala keperluan najwan abah yg sdiakan..means..dr baju..pampers..susu n so on laaaa...die pon pndi tau jage maintenance anak die..hehhe..tq so muuuchhhh abah!!!! tp kalo g beli baju najwan harusla aku ikotkan!!! hehehe..pastu nnt mcm2 aku amik..abah mule la wat moncong!! wakakakaaaa...lari budget kalo bwk aku nih!! hiks!!
  7. suke bwk kitorng jenjalan skang nih tau...ke taman2 or shoppingmall...sj2 je bwk najwan jenjalan kalo weekend!! hehehe..kalo dulu ms tade anak jgn harap la ko nk slalu ke taman yer!!!! shoppingmall pon dulu pegi kalo nk tgk wyg..main boling..ade brg nk beli..nk sj2 jenjalan tapayah!!!!
  8. i luv u!!! hehehehe..xingt da...lenkali update lg yooo....

kalo we ol g umh auntie2 we all kan..dorng ske puji suami i tau!! dorng kate 'pandai abah eh jago anak haaa'..abes mama dierrrrrr?????????!!!!!!!!!!!!! tukang bagi susu jela eeekkkkkkkkk??!!! caiit!!!

btw..thanx so much abah/prince/suamiku/husbandku/hubbyku..hehehheee..xsangka plk abah rajinkan...;)

mMuaaHh : aNeem

No comments:

Post a Comment