~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, December 27, 2010

owh anakku muhammad zahirul najwan.....


yesterday hubby going to outstation juz 4 3days only...ok2!! fine!

well me n najwan juz stay at my MIL home..sbb ape aku xblk selayang???!! sbb we all da agree nk duk kat selayang umh mak aku utk 1 month n after dat kat umh MIL plk 1 month..so dis is MIL home turn(gnila gaye idup kitorng sejak najwan lahir smpi la skng umur die da 6mnth ++ pon)..ok jer...we all 1 family ni da mmg mcm org nomad da tau!! pindah randah memanjang..ni sume disebabkan ssh nk dpt pengasuh anak kat putrajaya nih n olso aku sgt sukar nk caye if anta kat taska....but hubby said we have too lil bit trust people even not at all...tp sbg ibu aku sgt risau ok kalo org yg jage anak aku tu xbrp nk perfect (mmg la xde sape yg perfect dlm dunia nih kan) tp kan..hadap jer laaaa..nih we all tgh pikir nk anta anak kat taska yg btol2 registered or still trying to cari pengasuh yg xrmi budak die jage if nk duk permenant blk kat putrajaya nih...hadoiiiiiiiiiiiii...(help!!!!helppp!!! helpp!!!!) sesape yg ade contact2 utk pengasuh anak or nk suggest taska yg sgt ok sile la bg tau aku yerrrr...(sgt memerlukan)...


aku tatau la kn aku ni jenis ibu yg cerewet or else..but ape2 pon aku sgt mementingkan keselamatan anak aku 1st(tawakal saje la anem..)tu yg kene survey btol2 kalo nk anta die kat umh pengasuh or taska....sbb sgt penat ok pindah randah...hohoho....tp kan kalo mak aku or MIL yg jage najwan, kami pegi keje pon dengan ati yg senang!!! hehehehee...tp tu la..jauh u ols nk ulang alik g keje..hubby senang la dekat..aku???????????oh no!no!no!! jauh lagik ngntuk pepagi coz mlm2 bangun 2 kali gtu la najwan nk susu...anak sy suke susu!! sy pon suke tgk die menyusu!! hik!!


btw mak aku or MIL nk je tlg jagekan najawan...tp aku la penat nk berulang alik..hoho..rs cm nk tggu umur die setahun br nk anta taska..senang ckit kan..da pandai jalan..da pandai pegang botol sendiri..tulaa..still thinking...aku ngn hubby xsabau2 nk duk blk umh kat putrajaya neh..need privacy..heeeheh!(poyo!) ape2 pon demi anak we ol sanggup sacrifice ape saje...mudah2an najwan akan jadik anak yg soleh, dgr ckp mama ngn abah, cerdik n bijak..aminnnn;)

so, sgt panjang melalut suda..hahahahahaa..

las nite kan..najwan kan..xnyenyak tau die tdo!!! aku rs ade sejam skali die bangun..merengek2 tp mate pejam..canne?????? waaaa..da la pg nih kene keje...cian mama tau wawan!! (hihiii....nk jugek!!) ni gare2 abah die xde umh la nih..tiap kali abah die outstation kan da sah2 la c tenit kesayangan aku tu xlena tdur die tau!!! puas carik baju or kain abah die yg da pakai xjmp!!! abh ni pon 1!!! bukan nk tngglkan!! da tau anak die cmtuh kalo die tade!!! ish!!! aku pon laju2 call abah die tny ade tngglkn ke x..tade ye u ols!!! so menghadap la aku lagik mlm nehhhhh!!!! waaaaa....esk nk keje lagik...najwan..help mama pelisssss...hik2!! tape!! akn ku gigihkan diri ini jugak!! wakakakakaa...btw anak mama sgt comel la...wahahhaa..

~die da kenal org tau...so b4 nk dokong die kene agah2 dulu kasik senyum baru le amik..hik2!! demand ko yer najwan!!!~





mMuaaHh : aNeem

No comments:

Post a Comment