~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 30, 2010

~handphone aku~

oppsss!! terlambat update!!! hehehe
gni kesahnyer....las week..hp aku yg mahal tuh (nokia bese jer pon..poyo lebey) rosak!!!!
SBB!!!!!!
as usual la kan..dalam kul 2 pagi anak aku bese bgn menyusu...so..aku kunci alarm kat jam kul 1.30 gtu utk amik susu die dlm peti sejuk n masuk dalam warmer so dat sementara die bgn tuh susu pon da warm2 gtu!!
TAPI!!!!!
sedar2 jer kul 2 da..tu pon sbb anak aku dok berbunyik2..mengeliat bagai utk menyusu..aku pon g kat warmer utk amik susu dier..tp bukan susu ok yg ade dlm warmer tuh!!! HP aku yg ade dlm tuh!!!! baik pny rendam dlm air yg warm2 dgn suhu 40degrees (nth btol ke x spell)!!! aku yg mamai2 td trus segar ngko!!!!aku trus amik hp aku tuh godek2 mmg harusla xle on da!!! adooooiiiii..sakitnyer ati...aku trus kejut abah najwan n tny " abah rendam hp mama dlm warmer tuh np???abah ni mamai ker aper?? tgk..da rosak..xle pki langsung " husband aku pon bgn dlm terpisat2 dier jwb " mn de abah rendam hp mama..abah xpegang langsung pon hp mama tau..abah ingt lg abah main game b4 tdo td kat hp abah pastu abah trus tdo" aku pon mule la wat muke xpuas ati kan!!! smbil tu kitorng pikir...cmnerla hp tu le ade dlm warmer..sp yg rendam?? mama ke abah??? tp aku mmg x sedar langsung kalo btol aku la yg rendam hp tuh!!! jln dlm tdo ke aku nih??ish!!!! smpi skng xde jwpn..kah2!!!! so..endingnyer aku pki hp bese2 jer skng nih..alahai..ciannyer aku...da xde rezeki kan..nk wat cmner..redha je la..nnt aku beli hp canggih manggih yerrrr!!! huh!!
yang bestnyer..warmer tuh siap da on..siap da set suhu skali ngko!!tup2 bkn susu yg ade dlm..hp aku la pulekkkkkkkk!!!!! tu la gamaknyer mamai yg teramat sgt samada aku or husband sejak da ade baby nih..tdo xcukup ngkoooooooooo.....

No comments:

Post a Comment