~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 25, 2009

~checkup~

haaaaaaa...smlm we all cuti..g checkup baby yg da msk 10weeks...;)
mula2 da smpi klinik tu berdebar2 gak kn nk scan..yelaaa..xtau cmner baby kat dlm nih...
then..bila doc da checkup n scan alhamdulillah...legaaa...mudah2an aku dpt melahirkan 1st baby kami nih dengan mudah n selamat....n the best thing is ms doc nk amik max pic baby dlm pewot aku nih xdpt sgt coz die xduk diam..doc kate die duk berenang2 dlm kandungan u nih (doc org utara kot)...hahahah...husband aku gelak je tgk...doc kate kaki n tgn sume da ader....n aku pon tgk gak...alhamdulillah.....after g checkup we all g shopping lerrr..ape lagik...shopping brg dapor yg bnyk da abishhhh....heheheh....plus baju n seluar aku menggunakan duit husbandku..hik2!! cayunk papa!! bukan aperr..sume seluar jeans aku da xmuat...haaaiiiihhhhh...tp aku hepi...demi 1st baby kami..gemok pon gemok la..janji x overweight!! hahahaaa..klako plk rase aku g beli bj pegnant!!sweet:)

k laaa...c ya!!

No comments:

Post a Comment