~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 3, 2011

~xtiviti sepagi las week~

saturday morning...tgh syok golek2 atas katil wif lil prince n suami...tetibe suami bangun kate nk g jogging..so aku pon 'ok..abah pegila..mama nk sambung tdo'..hehee.. jap2 pastu lil prince pon bangun dgn cargasnya then aku pon terpaksela bngn skali kan..maklumlah..anak aku bukan reti dok diam memunggah je kojenyeeee...ate..awok pon lepak la kat hall..

tetibe lagik...pintu umh terbukak n suami aku masuk berlari2 nk g b***k..wahahahaa..aku gelak kat die.

aku : eh!! kejapnye jogging...
suami : abah nk B laa...(sambil lari2)

5 min later...

suami : mama..jom ikot abah g joging nakkk???? mama jalan2 la bawak anak...
aku : ok!!! nakkk!!! jap nk siap!!!

so, ke PICC la we ols...pagi2 org pon lite2 jer kat taman tuh...dlm kul 7 kot kitorng smpi..ko byngkan anak aku bgn kul bp???? 6.30 ok!!!! cm ari keje lak dibuatnyeee...cobit najwan neh nnt!!!

so..layan pic bawah yer...
  ni br smpi....semangat la si tenit tuh ngn basikal dieee...
ni time da nk patah blk...die da xmo duk dlm basikal n nk jalan sendiri...siap jalan2..eh pegang lantai plk...pastu bgn n jln blk..haa..di ulang2 la mende tuh..las2 abah die xthn amik letak kat bahu..haa..cepat ckit smpi kat kete..hohohooo...

mMuaaHh : aNeem

No comments:

Post a Comment