~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 8, 2010

sayep yg ngntok...hohohooo....

sgtla mengantok pg neh g opis...uuuaaaarrgghhhhhhhhh...hmmmmmmmmm...
now my lil prince da ske tdo lmbt..ske nk memain mlm2..mlm td pon abah die yg tdo kn..aku??? hahaha..jgn nk kate aku tdo yer..aku kene iron baju..kemas2 umh ckit..mkn( makan harusla gilir2 ye..kene amik turn jg najwan kalo dak tenit tu xtdo lagik)so, mlm td abah mkn dulu then baru mama mkn..so after abah makan die take turn la kn..kene tdo kan najwan..hihiii....da settle aku wat keje sume..aku masuk bilik tgk najwan dok ek..ek..ek.. lagik..hadoi nakkkk..kul bp kah kamo mau tdo..esk mama n abah mau keje...wawaaaaaaa...las2 die tdo kul 1 ngko!!!! hambekkkk!! die tdo jer aku pon ape lagik..tdo la gak kn!! tp kul 2lebey die da bgn blk..nk nenen..hihiiiiii...tula lumrah nyer da ade anak kn...agak letih tp bile tgk die ilang rs penat...;))) alhamdulillah..btol la kate org kan..da penat keje seharian..blk umh tgk anak ilang trus rs penat...nak2 da pndai senyum2 gelak2 mengekek neh..geram haku!!! rs nk geget2 je najwan mama tuh..hihii...cepat besau ye najwan..nnt mama ngn abah bwk g jenjalan..skang pon le g jenjalan tp limited la...kang die penat la kene dokong...tdo pon xcukop..so,kalo g memana harusla bergerak secara pantas ek..ihik!!

ok la u ols..nk gerak blk umh da neh..mau jmp c tomei2 even aku masih lagik menguap..nk2 kat luar nun ujan...tdo pon sodap!!!

No comments:

Post a Comment