~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, September 24, 2010

~rayer wif beloved persons~

oppss!! agak lmbt update yer coz rayer pon sebulan kn..so sempt la nk cite pasal reraye nih kan..hihiii...
rayer thn ni we ols sambut kat belah my hubby..ampang jer..dokek yo..2nd rayer as wife n 1st rayer as mama to my lil prince najwan!!! wwohooo..sgt sonok yer!! heheh... ms rayer nih najwan br 2bulan ++..tp even die sgt tecik lagik aku ngn husband tatap redah jgk bwk die g rayer..hahaha..cian anak aku..penat2 die smpi mlm br kitorng blk umh...g rayer umh sedara mara belah hubby jer bkn umh org lain pon..seb baik dorng2 nih pon ade baby..so g memane ade je buaian...siap offer kat aku kalo2 c najwan nk tdo buai..die nih mmg tdo buai jgk siang2 tp bile g umh org lain, bile aku masukkn buai die xmo tdo!! xbest kot..bukan buai die..xde bau ucuk acam die tuh!! hik2!! las2 die tdo bwh jer..dan tdk lupe jgk menghangkot tilam die kehulu kehilir yer sbb c tenit nih xske kene pegang lelame...kalo letak die atas tilam die sgt skeeeee!!!! hohoooo..mcm2 hal anak aku tuh!!
day b4 rayer kn org sebok memasak bagai...aku ngn biras aku pon sebok2 la masuk dapor tlg mak mertua aku masak..cm bese la menu org rayer kan..rendang ayam+daging..kuah kacang..kuah lontong tuh..ketupat n so on la kan..aku sebok2 tlg kejap jer..pastu aku ble g wat kuih cornflakes salut cekelat tuh plk!!! kah2!!! gilo!! org nk masak aku g wat kuih rayer...seb baik c najwan abah die jage..aku juz bg susu jerla kan..pastu abah die take over la kan..oraiit la tu..tp kejap2 aku larik2 gak la kedepan tgk anak branak tuh..tau2 je dua2 tdo!!! bagus gak..le aku slow2 wat kuih..ihik2!!sedap wwwoooo kuih aku..asal org dtg rayer jer kuih aku yg laku!! hahaha...jgn mare!!! mlm rayer plk org kat keliling umh mertua aku sebok2 la main mercun kan..c najwan langsung la xle tdo asek terkejut sbb bunyi mercun yg sgt kuat cam bom tuh!! rase mcm nk bom je budak yg main mercun tuh...mak mertua aku suh bwk masuk bilik tdo kan die..lagik la die xmo tdo..siap gelak2 bagai..nth kul bp die tdo sbb aku pon tertdo sm!!!wahahaha...ape pny mama daaa...
tahun ni gak anak aku jd org kaya..lebih kaya dr mak bpk dier..kahkah!! g memane je dpt duit rayer...da pandai pegang duit plk tu skang kalo org bagi!! gatai anak mama nih!!so far kalo bwk jalan die ok..juz bising ckit kalo nk tdo jer...hehehe..standard la kn!! btw alhamdulillah di kurniakan anak sebaik n secomel ini..;) las week kn g cekup najwan utk 3bulan berat die da 6kg..;)))moga membesar ngn sehat ye anak mama..raya thn nih tema wane gold..tp aku xpki kan anak aku bj melayu sbb die kecik lagik..cian plk aku tgk mereban2 kang..so juz pki jeans ngn t.shirt jer..tu pon dekat rm100 wooo rega baju die...dasat gak bj budak2 nih yer...thn nih bj raye najwan je cecah rm500...weekkkk..bengkok!! kah2!! nk anak ensem kan...sanggop berabih...actually abah nyer yg lebey..mama on je la...;) aku pon bukan ble g kedai baby..sume bende aku tgk sume aku nakkkk...parah la laki aku nnt kn!!! kang botak plk laki aku..huishhh!!! hihii..sm plk botak ngn najwan..ihik2!! tp yg pasti rayer thn ni sgt la best sebab adenyer husband n anak yg sgt aku sayangggg!!! najwan skang pon da pndi gelak mengekek2 koooo...sgt sweeettt!!!!

No comments:

Post a Comment