~bELonGs tO mE~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 12, 2010

cuti sekolah...blk kg hubby...

td hubby juz call n bg tau suh kemas2 baju mlm nih..coz esk pg2 sesudah suboh nk gerak trus blk perak...addhhoiiiiiiiii...sgt mls mau bergerak!!! ahaaaaa...blk kg coz cousin die kawennnn..well...coti skolah kn da bermula...rmi la org2 di luar sane yg m'ambil kesempatan utk berkahwennnn...as usual....
so antara xtvt kami disane nnt :
sabtu...
gerak blk kg pepagi dlm 3jam smpi la kot kat bota tuh...then trus g kenduri tuh..perot aku pon makin membeso nih..xbnykla kot keje yg aku ble wat (muaahahaa..malas!!) tu da semestinya....
lantak r org nk kt ape pon..stakat nk tlg duduk borak2..gelak2..hahahaa..ok la!! hakahak...bpk mls nyer aku!!!
ahad...
g anta rombongn kawen tu mnyambut menantu plk...coz cousin hubby tu kawen ngn org kg sebelah!!! dokek yo....xjauh pon....buleh la nk poie kn....pastu aku xtau la mn tujuan kitorng plk kn..hik2!
isnin....
aku n hubby amik coti tau dis day...coz mak mertua aku telah berpesan dr awal lag ms bulan 12 dulu..nk g pasar kat pekan parit yg mn pasar nih mmg open ms ari isnin jer!!! sbb die nk belikan cucu die yg dlm pewot aku nih set tilam n bantal kekabu (yg original katenyer) kalo beli kat tmpt lain die xyakin akan 'keoriginalannye' sbb die da penah terkena..muahahha..ape2 jela whi ibu mertuaku.... dulu ms bulan 12 die nk beli da ms kitorng blk kg tp awal sgt lagik la..aku br 3 bulan preggy ms tuh..xle lagik la..tu yg dis time die yeye sgt nk g bli...ape2 pon..tq ibu mertuaku...hehehhee....then gerak blk kl....xtau la smpi kul bp kn....
selasa...
yeaaaahhh...dis day pon we all amik coti gak...dis 1 we have big mission must be to complete!!! eceh!! poyo nyer aku!!!! bkn aper...we all dicide nk berehat2 ari nih n hubby da janji nk kemas umh n mop lantai..basuh toilet n so on..die kt sume die yg wat..aku juz relax jer...yeaaahhh...mama tuntut tau papa!!!! hehehee...btw i trust u la papa...no need to tuntut2 pon kn..;)
rabu.....
keje la as usual...ape lagik!!!!! hahaha...sp nk kasik coti bebanyak plk whi pn.nadrahanim n en.zaini yer!!! jgn mls2!!!!
weekend!!!!!
yeaaahhhhhh!!! nk blk selayang coz along n family blk!!! xsbr nk jmp anak2 buahku yg 3 org tuh!! xpecially the lil 1 hanani yg br 7 bulan tuh!!! tembam bam2!!!cm anak jopun!!!
wokey la..will update soon...
see ya!!!!

No comments:

Post a Comment